Emmaalindberg

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Lindberg - 29 maj 2011 16:11

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Förlåt för jag inte har bloggat så mycket idag/igår, men igår var jag ju på cross tävling i skene, eftersom Simon skulle tävla! Och duktiga han kom faktist på andra plats! Synd att vi inte kunde stanna och se han komma i mål!  

Men men! Kul var det iallafall!


Nu det snaste har jag inte direkt varit på toppen humöret, men det ska jag ändra på! Nu sitter jag och lyssnar på hoppiga Techno låtar! Haha, lyssnar på Boten Anna, sååååå 2008 - 2009 ?!

men men, den är ganska svängig ändå?........ HAHA nolifer!?  


Har varit ganska fint väder idag med! Tills det bärjade spöregna...  

Men men, har tagit lite random kort med.


Min dag började ganska bra, gick ner runt 9 - 10 och gjorde frukost. Blev två mackor, en banan och ett glas apelsin juice! Typ min första frukost sedan.... en vecka? haha! Gillar INTE frukost! Men kände det var dags för lite frukost nu bara idag!  


Juste! Sen har det varit bokkalas med! Vi var sjuuukt nerväs allihoap tror jag? Iallafall jag haha

Vi kom dit på morgonen och repade en gång, sen så började alla komma och jag märkte hur sjukt nervös jag började bli! USH!

Det var inte så lätt som jag trodde! Och sen var et ganska varmt med! Strålkastarana var ju så sjukt starka!  


Men, det gick ju iallafall!


Nu kommer lite bilder då! puss!


  

                     

ush vad ful outfit! haha 

 

jag ;)

Av Emma Lindberg - 27 maj 2011 23:33

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Nu ska jag krypa ner i min säng, mår lite dåligt just nu.

Orkar bara inte med allt.

men men, 


ha dt bra , back tomorrow!


   

Av Emma Lindberg - 27 maj 2011 22:23

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!
Idag har jag varit på bowling! Var as kul! hela familjen var ju med!

Kommer då självklart lite bilder,

och imon blir det Cross tävling i Skene, en jag typ känner skulle vara med, så då ska jag se på!

As kul ska det bli!

Och sen till sommaren ska min pappa köpa en fyrhjuling och en cross! Happyface!

Kanske då alltså! Skulle vara grymt kul! Var liksom två år sen jag åkte cross.! 


men men, nu kommer lite bilder sen bowlingen!

ha dt bra så länge!

puss


           

vad fan ska jag göra? 

Av Emma Lindberg - 27 maj 2011 15:12

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Idag har det varit bokkalas!
Var sjuuukt nervös i böjan men sen blev det lugnare!  

Det var inte så lätt att sjunga och ta i när man hade två strålkastare i ansiktet! Därför såg jag inte pupliken och kunde inte se ut på pupliken så mycket som jag önskade...  

Men men,  sen efter det så fick jag damp! OCh sprang omkring och hoppade! Var sjuuukt nervös! haha, men så blev det...!  

Sen gick vi till skolan, och då åt vi! , eller ja, jag åt bara en glass mohahahahaha mums.....  

MEn nu ska jag gå och äta. är sjuuuuukt hungrig!

sen är det helg nudå!

ha dt bra sålänge,

kommentera ifall ni vill att jag ska ta lite kort utomhus nu i helgen!  



     

Av Emma Lindberg - 26 maj 2011 21:33

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

nu ska jag strax sticka och sova hade jag tänkt! Imorgon blir det bokkalas!

Är sjukt nervös! Så japp!

jag tycker du är äcklig och jag vill seriöst bara spy på dig!  

ush!

Sjukt trött på detta nu! Bestäm dig!

Men men, orkar inte bry mig för då börjar min jävla pollenallergi komma tillbaka....   '


MEN

nu ska jag dra!

ha dt bra älsklingar!

puss!  


    

får bli en bild som jag laddat upp förrut!" :D <3

Av Emma Lindberg - 26 maj 2011 18:32

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Idag har det varit skola,  och då var vi tjejor på genrep! Gick sjukt bra, förrutom när Anna ramlade med basen....?   smart ! 

men men, imorgon gäller det! Är sjuuuuukt nervös! Men kommer bli as bra! ( hoppas jag? )

Sen så är jag så gryyymt glad att jag har så underbara vänner! Vad skulle jag gjort utan er?  

Men men, vi ska fika imorgon alla vi i bandet!

Vi ska fika före och efter vi har uppträtt!

Kommer bli tjöööcka! mohahhaah

jag har ont i halsen..

kom jag på nu bara helt random? 

kommer nu lite blandade bilder , bra eller?  


puss


       

Av Emma Lindberg - 26 maj 2011 07:15

HEj bloggen och alla söta bloggläsare!

Snart blir det skola, och idag blir det genrep!

Kommer bli sjukt kul men ändå sjukt nervöst!  

Ha dt bra! 

Kommer lite nytagna bilder på mig och syster :3


     

puss

Av Emma Lindberg - 26 maj 2011 06:06

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Nu sitter jag här och är vaken.. redan?  

likosm klockan 6?

Men gick och la mig typ klockan 10 igår och var as ledsen....!

Inget jag ska ta i bloggen, don't worry!

Men idag ska jag till skolan, sen är det genrep med tjejerna! Det kommer gå asbra!

jag vet inte vad som händer just nu?  


men men, nu får ni alla ha det så bra sålänge så bloggar jag efter skolan eller ngt!


 

ful som stryyyyyk!?




Presentation


Hej alla bloggläsare!
Välkommen till min blogg om mitt liv, mina tankar och mina bilder! I min blogg ser du bilder, text och tankar :) ♥

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards