Emmaalindberg

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Lindberg - 21 juni 2012 22:00

hejsan alla söta läsare! 
Har haft en så underbar dag, vaknade med den jag älskar och sen stack jag till stranden. 

Sen kom jag hem och badade i poolen och grillade och annat mys. 
Sen spelade hela familjen fotboll igen, riktigt kul var det!

Nu kollar jag fotbollen, GO PORTUGAL.

aja, imorgon blir bäst.

Kommer nog inte blogga så mycket men ska försöka ta så mycket kort som möjligt, tar kort på min outfit :D

hejdå sötnosar, nu kommer två allmänt fula bilder :)

kram



   



Av Emma Lindberg - 19 juni 2012 18:01

orkar inte att vara här längre, det suger. 

vill bara härrifrån..


Av Emma Lindberg - 19 juni 2012 14:53

hejsan, 
precis varit  ute och spelat fotboll med syskonen. sprang inte så mycket för jag har jätte mycket mensvärk.
det suger.
aja, idag ska jag inte göra något, inte imorogn heller, inte på torsdag heller men på fredag blir det midsommarafton med kusinerna troligtsvis.
Hatar att vara ute på landet hela dagarna, finns inget att göra.
och johan är konstig, sur och så. Saknar han jätte mycket och trodde han saknade mig med. men det verkar han inte göra. aja, får väl låta dagarna gå och se om han hör av sig.
hatar detta, aja. Nu ska jag kolla en film eller något för har as ont i magen verkligen.

   

Av Emma Lindberg - 19 juni 2012 12:26

haha ops, ringde johan nyss eftersom han kommit hem nu.

han var sur, haha. 

skulle jag inte gjort, får avakta lite nu tills han vaknar till och ringer mig :)

puss på er :)

Av Emma Lindberg - 18 juni 2012 23:54

ÅH VAD JAG SAKNAR DIG GODING, VILL PUSSA PÅ DIG <3<3


Hej, nu sitter jag vid datorn, vill sova för jag har så tråkigt men är inte ett dugg trött!!

saknar johan jättemycket, kanske är löjlig eftersom det är bara 3 dagar men jag saknar han!

han kommer ju hem imorgon, men vi ska inte va iallafall. Kanske till helgen.

aja, nu ska jag lyssna musik.

kraam



  

Av Emma Lindberg - 18 juni 2012 20:29

jag saknar dig jättemycket, bra att du kommer hem imorgon från dreamhack så jag kan pussa på dig. 

<3



 

Av Emma Lindberg - 18 juni 2012 17:25

hejsan, ska ner till skene strax och handla lite :)
pappa kommer klockan halv. alltså om fem minuter, så ska vara klar då!
kram kram


dagens outfit lite snabbt, bara enkelt så!

       

Av Emma Lindberg - 17 juni 2012 21:11

hejsan bloggen, sitter här och lyssnar musik och chattar med folk på facebook.

kyss.


Presentation


Hej alla bloggläsare!
Välkommen till min blogg om mitt liv, mina tankar och mina bilder! I min blogg ser du bilder, text och tankar :) ♥

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards