Emmaalindberg

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma Lindberg - 30 juni 2011 19:18

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Idag har jag inte gjort något speciellt faktist, men imorgon ska jag och en kompis till Ulrik! Han kommer ju trots allt till kinna! 

Och han är ju bara föööör gullig!  

Så ska vi la se på det!

Och jag får faktist vara ute hur länge jag vill imorgon för min mamma ska till Iron Maiden!

Så ifall ngn vill träffas så vet ni var jag finns!  


Nu kommer lite snabba bilder


Puss!


     

Av Emma Lindberg - 30 juni 2011 11:25

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Slänger bara in två tar jag tycker om! ;)





Av Emma Lindberg - 30 juni 2011 10:59

Hej boggen och alla söta bloggläsare!
Igår var jag ju, som sagt, på Liseberg! Det var sjuukt kul!  

Jag åkte faktist balder och kanonen för första gången i mitt liv! ( feg jag vet )  Men! Sjukt nöjd med mig själv! 

Sen åkte jag den nya läskiga stora enorma Atmosfear!

Så sjuuukt högt!

Awesume! 

Jag kan inte fatta att jag vågade, har alltid varit en sån feg förrut.


Men ,tänkte "resonera" lite av det jag åkte! Bloggar mer senare puss!  


   

Uppswinget,


En super rolig stor gunga som swingar fram och tillbaka uppe i luften över marken!

Super duper rolig, 

Men skulle vara baom den var längre!  



   


Balder!


En hisande tur som man aldrig vill ska ta slut! Första backen är en  väldigt hög 70 graders lutning och kittlas otroligt mycket i magen!

Sen förs man med på en tur på ca några minuter...?

Passar till ALLA stora som små!  




   

Kanonen!


Kanonen är en snabb rollercoaster som går fort och man sjuts iväg som en kanon! Man åker i looper och i svängar,

Synd att den inte vore längre,

Men Kanonen är Kanon!  



   

Atmosfear!


Det största fritt fall i hela europa var det va?? 

Och det märks! Vägen upp ser man ut över nästan hela göteborg och det tar ganska lång tid att komma upp,

när man väl är på toppen släpps man ner i en hisnande fart!

Känslan går inte att förklara!

Atmosfear passar till de mer modiga personer som inte har höjdskräck!   


Av Emma Lindberg - 29 juni 2011 10:02

Hej bloggen och alla söta bloggläsare,

sitter hos hilda,

nu ska hon gästblogga!!!


jag ville bara säga att jag äger !!  


    

Av Emma Lindberg - 29 juni 2011 06:45

Hej bloggen och alla söta bloggläsare,

nu sticker jag till liseberg, så här ser jag ut idag!
   

Av Emma Lindberg - 29 juni 2011 05:57

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Sticker iväg till Liseberg idag med de bästa! Har inte varit där på lääääänge! 

Ska bli sjuuukt kul,

jag vaknade först klockan 4 och trodde jag försovit mig, sen igen klockan 5, sen igen halv 6 och sen klockan 6 av att maria väckte mig!  


trött cheeey??!!


Men, nu ska jag göra iårdning mig så kommer strax en bild på lilla jag idag!

puss! 

Av Emma Lindberg - 28 juni 2011 20:18

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Idag har jag varit vid mosstrand och badat, sen när jag kom hem så badade jag i våran pool, det var massa stek!  

Men, imorgon blir det liseberg med de bästa! Ska bli sjukt kul!

Ska åka balder för första gången i mitt liv, ( säg det inte till nån!.. )   

hihi,

nu ska jag sticka iväg och platta håret, ha det bra! PUESS!


obs, inga bilder idag, men kommer nog imorgon! ;) 

Av Emma Lindberg - 28 juni 2011 10:12

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!
Idag ska jag mest bara sola och bada och ha ett underbart sommarlov!  

Och imorgon ska jag till liseberg med mina underbara vänner!

Men, nu kommer iallafall videobloggen från igår.

hihi, puss! :D


 

Presentation


Hej alla bloggläsare!
Välkommen till min blogg om mitt liv, mina tankar och mina bilder! I min blogg ser du bilder, text och tankar :) ♥

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards