Emmaalindberg

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma Lindberg - 31 juli 2011 14:19

HEJ bloggen och alla söta bloggläsare!


Nu är det frågestund, fråga vad ni vill,


 vad som helst svarar på allt!


oavsett vad det är fråga vad ni vill!


 Anonyma eller inte, fråga på ! :D





   


Av Emma Lindberg - 29 juli 2011 19:30

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Nu sitter jag här med familjen och ska snart kolla på skräckfilm! mysigt!

Idag har Alexandra varit här lite bara , sen åkte hon hem!

Men, imorgon ska jag nog passa på att ta en ny profilbild på facebook!

eftersom min söta gulliga man tyckte den var ful!

gulligt

så ja,

så får vi se vad som händer mera!

nu kommer en bild,

ful men lev med det!


 

Av Emma Lindberg - 29 juli 2011 11:54

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Igår var det t-kväll i borås och jag var där med Alexandra och Moa, vi hade det sjukt kul! Tyvärr var ingen social mot oss! Men vi tog massa kul kort som kommer senare när min blondie vän Moa skickat bilderna till mig ;)
jaha, nu ligger Alexandra och sover och tar all plats i sängen, GULLIGT!

hepp, ha det bra så ska jag försöka lägga upp bilderna sen ;)

PUSS

Av Emma Lindberg - 27 juli 2011 22:46

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Idag har jag inte gjort något alls ! 

its sucks  , ! men. imorgon blir det t-kvällen med Alexandra och Moa,! fett stek asså! Sen ska vi sova över hos mig, f1 nice !   

men, nu kommer en liten bild från ganska nyss när jag satt ute och lyssnade på Gunther! PUSS PÅ´T! 

 

hej

Av Emma Lindberg - 27 juli 2011 12:52

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Som ni säkert sett så gästbloggade min man igår! 

Sjukt kul !

hehe :$

men, bloggar mer senare , puss!


   GAMMAL BILD!!!

Av Emma Lindberg - 26 juli 2011 19:55

Hej bloggen och alla söta bloggläsare, hihihihiihhihiih, fast bara emma är söt :* 
JAG HETER JOHAN och är IFRÅN skenE! Jag är 15 nästa månad o då får jag moppekort :DDDDDDDDD, 

Nu ska vi fortsätta, ha det bra, kram o puss tutte


       Så jävla snygg

Av Emma Lindberg - 25 juli 2011 23:15

Hej bloggen och alla söta bloggläsare!

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, skulle egentligen ner till skene idag, men så ville ingen köra mig!  

senare så kom min Kusin och min faster! Så jag sminkade min kusin, men hon blev "allergisk" och tog bort det direkt efterråt  

men, sen såg jag på lotta på liseberg och då var några kompisar med !

sen så har jag bara njuter av livet!

sen nu när jag gick in på min blogg så hade jag fått lite kommentarer ,

tänkte bara säga att detta är MIN blogg,

MINA foton,

om ni nu vill kolla in på min söta blogg så FINE, men dryga inte och gnäll inte, då kan ni lika väl kolla in på Kissie eller någon annan skitblogg, för detta ör MIN blogg och jag skriver vad jag vill och lägger in vilka bilder jag vill.

pusss!
nu kommer en random bild,

ha

det

bra!

     

Presentation


Hej alla bloggläsare!
Välkommen till min blogg om mitt liv, mina tankar och mina bilder! I min blogg ser du bilder, text och tankar :) ♥

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards