Emmaalindberg

Alla inlägg under maj 2012

ÅH

Av Emma Lindberg - 26 maj 2012 08:30

åh, jag är så arg. vet inte mer. bara glömmer allt. 

Av Emma Lindberg - 24 maj 2012 19:53

Hejsan, imorgon är det fredag. Ganska seg dag men gött med helg! Speciellt eftersom jag ska bada imorgon.

Imorgon ska jag inte använda någon fondation tror jag. Har blivit så brun i ansiktet så mina finnar syns inte ! hehe.. 

aja, nu ska jag fixa mina naglar. Var ett tag sen. Kör på fransk manikyr! 
GÖTT 

morgondagens outfit blir nog shorts, vit blus och något mer kanske. Ska ändå till stranden efter skolan så :)


¨¨

SAD BUT TRUE.   

Av Emma Lindberg - 24 maj 2012 16:59

Hejsan! Idag har jag varit på stranden! Solade och badade så har en fintfin bränna nu. Kommer bli mycket mycket brunare för älskar att sola! Tex imorgon ska jag sola och bada vid hedgärdsjön haha, hatar att bada där. Vet inte ens hur man stavar det hedjärdsjön ?? ne har ingen aning ;) 
hatar att bada där för det finns fiskar där som biter mig jämt. Badar inte där så ofta. Var längesedan! Men ska nog bli roligt iallafall!
Nu ska jag ut i solen lite och sola extra mycket i ansiktet! LOVE IT.
Sommaren 2012 kommer bli bästa sommaren någonsin. Kommer gå ner i vikt, sola bada och bara njuta! Kommer bli så bäst. Idag är jag glad, känns som att allt kommer verkligen bli bra igen :)
Idag hade niorna spexfoto. Skitfula var dom, haha ! :)
som sagt, ska ut och njuta lite i solen nu. Spela gitarren ute <333

ha det bra :)



Av Emma Lindberg - 23 maj 2012 18:51

Hejsan! Varit i varberg hela dagen idag med min klass/parallelklassen :)
Var fett kul, har blivit bränd! Min lilla nesa är röd :(
Och min bröstkorg, brukar bli röd på de platserna :)
aja, nu ska jag iallafall ta en go dusch efter första badet i år och massa solande med kompisarna! Har varit en grym dag, snart är det helg! Tagga!
På fredag ska jag mysa med familjen, på lördag ska jag vara barnvakt i göteborg. På söndag ska jag till liseberg med min syster! Kommer bli skit kul :)
ha det så bra nu !


 



gooo bränna osv     

Av Emma Lindberg - 22 maj 2012 20:23

hejsan hejsan, 

imorgon är det onsdag. Då ska alla sjuor till varberg och exprimentera!
Kul osv, men vi får bada iallafall. det ska bli kul.
Imorgon ska jag bara ha på mig något enkelt. Som shorts och genomsynlig tunnika, tar med mig en t-shirt med för det är skönt att ha något med sig :)
i övrigt suger livet lika mycket som det gjorde innan. Och nu ska jag gå och lägga mig. Ska försöka att inte gråta haha ;)
varit en jobbig dag. det har varit tre jobbiga dagar. gjort något väldigt dumt med..

aja, hejdå




foto: jaag

redigering: jaaag   

Av Emma Lindberg - 22 maj 2012 15:23

rubriken? kände bara för det ;)

varit en ganska bra dag faktiskt, pratade med johan igen. Gick dåligt. Enda gången på dagen jag var ledsen eller vad man säger.

Så har nog bestämt mig. fuck him, om han inte vill vara med mig liksom, vi behöver ju inte vara ovänner? Kan la för fan prata med varandra utan att jag blir ledsen? Ska gå vidare istället :)


nu kommer två bilder på dagens outfit!


   

Av Emma Lindberg - 22 maj 2012 06:22

Hejsan, tisdag idag! :)

har fysik prov nu på förmiddagen! Tränat hyffsat men ska träna mera i skolan, idag har jag på mig svarta shorts, vit blus och kanske någon jacka till? Bara något enkelt. Ska inte ha mitt löshår idag! 
Slutar sen kvart över tre, då blir det att gå hem! Gjorde jag igår med.
Får ta lite bilder idag med, annars blir min blogg jätte tråkig. Speciellt med alla ledsna inlägg det senaste.
Nu ska jag vara glad, klara av denna vecka. Klara av helgen, klara av nästa vecka och tiden fram till sommarlovet. Sen.......


18 dagar kvar, hoppas hoppas <3 <3 



Presentation


Hej alla bloggläsare!
Välkommen till min blogg om mitt liv, mina tankar och mina bilder! I min blogg ser du bilder, text och tankar :) ♥

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards