Emmaalindberg

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Emma Lindberg - 15 juli 2012 20:55

hejsan! 

imorgon blir det liseberg, tror jag ska ha på mej det jag hade idag. Lätt och skönt!

Sen efter det kanske jag ska sova hos mamma, inte frågat än men inte ens bestämt med johan. Vi håller på att bråka så det inte är sant, herregud!
Nu vet jag inte ens om vi ska fira ettårsdagen :o
jaja... idag har jag städat i trädgården, ätit pizza, åkt till en kulle :D
kram kram


   


saknar sommaren 2011, jätte mycket... 

Av Emma Lindberg - 15 juli 2012 00:11

hejsan hejsan, inte bloggat på jättelänge men nu kör jag ett inlägg iallafall!

Idag har jag målat utemöbler, lagat mat, spelat kort med la familia! 
Sitter nu och pratar med johan, vi har varit tillsammans i ett år på tisdag. känns lite konstigt faktiskt, vet inte riktigt vad det känns som. konstigt...

Imorgon ska jag fortsätta fixa i trädgården och sen på måndag blir det liseberg. Sen sover jag nog hos mamma sen ska jag baka en marrängtårta till mig & johan tills på tisdag. Får säkert pengar till ingredienser av pappa eftersom jag har målat så mycket.

nu ska jag surfa vidare och sen sova, lägger mig nog tidigt idag. trött redan ;)

puss&hej




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla bloggläsare!
Välkommen till min blogg om mitt liv, mina tankar och mina bilder! I min blogg ser du bilder, text och tankar :) ♥

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards